loading...
ღ ღامپراطور صـــــحرا ღ ღ
تنهای تنها بازدید : 7 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

چیه فکر کردی اس ام اس جدید داری ؟
فکر کردی کارت دارم ؟
نه بابا ! فقط میخواستم بهت بگم دوست دارم . . .
.
.
.
دو چشم آبی ات را میپرستم / لبان عنابی ات را میپرستم
برای من تو بی تابی مکن یار / که من شادابی ات را میپرستم
.
.
.
وقتی عطر تنت را میخواهم ، به باد هم التماس میکنم ، خدا که جای خود دارد . . .
.
.
.
تو که یک گوشه ی چشمت غم عالم ببرد
حیف باشد که تو باشی و مرا غم ببرد
.
.
.
برای زندگی نه سقف میخواهم نه زمین ! نقشه ی جغرافیایی دستهایت کافیست . . . .
.
.
.
ﺍﮔﺮ ﺗﻨﻬﺎ ﮔﻨﺎﻫﻢ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺗﻮﺳﺖ . . .
ﺗﻨﻬﺎ ﮔﻨﺎﻫﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺗﻮﺑﻪ ﻧﺨﻮﺍﻫﻢ ﮐﺮﺩ !
.
.
.
خوشا به حال قلبم چون از تو جان گرفته / نبض وجودم از تو خط امان گرفته
خوشا به حال جانم که مرگ او غم توست / برای وصف رویت قلب زبان گرفته
.
.
.
از هواپیما به برج مراقبت ، تو قلبت جا هست فرود بیام یا بازم دورت بگردم ؟
.
.
.
فارغ از هرگونه آز و ناز میخواهم تو را / گر نباشم در جهان هم باز میخواهم تو را
 .
.
.
قشنگترین صدایی که می تونین از عشقتون بشنوین وقتیه که از خواب بیدار میشه و گیج حرف میزنه !!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام من و دوستانم مهـــــــــــــدی و امـــــــــــیـــر عباس برای شما وبلاگی را اماده کرده ایم. در این وبلاگ مطالب جورواجــوری اعم از عـــــــشق و عاشقی, ورزشی ,محیط زیست و حتی سیاسی واجتماعی وجود دارد.امیدوارم از این وبلاگ خوشـــــــــــتان بیــاید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 31
  • بازدید کلی : 205